Wsparcie

Wsparcie klienta

Zajmując się dostarczaniem instrumentów i narzędzi do przeprowadzania precyzyjnych badań analitycznych nie ograniczamy się jedynie do sprzedaży sprzętu oraz akcesoriów laboratoryjnych. Chcąc stworzyć długotrwałą relację z klientem, oferujemy Państwu kompleksowe wsparcie na każdym etapie współpracy. Zajmujemy się organizacją konferencji i przeprowadzaniem szkoleń dotyczących prawidłowej obsługi naszego sprzętu, dostarczamy klientom niezbędne materiały eksploatacyjne, a także zapewniamy profesjonalne wsparcie serwisowe dla urządzeń stworzonych przez firmę SCIEX.

Jaki jest nasz cel?

Naszym celem jest zapewnienie kompleksowej pomocy przy praktycznie każdym zastosowaniu oferowanych przez nas narzędzi i instrumentów laboratoryjnych. Chcemy pomóc Państwu w maksymalnym wykorzystaniu możliwości naszego sprzętu oraz zasobów Waszego laboratorium. Jeżeli są Państwo zainteresowani zmaksymalizowaniem produktywności i wydłużeniem czasu pracy urządzeń, a także zależy Wam na poprawie wyników swojego laboratorium, nasz program wsparcia jest idealną odpowiedzią na Wasze potrzeby.

W jaki sposób uzyskać wsparcie od naszych specjalistów?

Jeżeli chcą Państwo uzyskać wsparcie od naszych specjalistów, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z działem, który Was interesuje. W przypadku zgłoszeń serwisowych zapraszamy do kontaktu z pomocą techniczną. Jeśli są Państwo zainteresowani wzięciem udziału w konferencji lub programie szkoleniowym, prosimy o kontakt z naszymi pracownikami administracyjnymi. Jednocześnie przypominamy, że wiele z materiałów szkoleniowych dostępnych jest na naszej stronie internetowej. Zachęcamy do odwiedzenia poszczególnych zakładek.